Reklame | Germaine de Capuccini
Hudpleie som støtter brystkreftforskning.
Også i år stiller Germaine de Capuccini opp for å støtte kreftforskningen. 19. oktober er den internasjonale brystkreftdagen, og Germaine de Capuccini har i årevis gjort en innsats i regi av den ikoniske rosa sløyfen.
Begrensede utgaver av favorittformler har som mål å samle inn penger til ulike formål knyttet til sykdommen.
De er tilknyttet ledende organisasjoner som i lang tid har arbeidet for å øke bevisstheten om denne sykdommen (og mange andre kreftformer). For å popularisere verktøy for tidlig diagnostisering, identifisere behovene til både pasienter og deres familier og tilby dem reell støtte. Men først og fremst for å finne ut alt om en kreftform som vil ramme én av åtte kvinner i løpet av livet (bare 1 % av de diagnostiserte tilfellene er menn).
Forskning redder liv. Faktisk er alle eksperter enige om at det er den eneste måten å sikre at de gode tallene for brystkreftoverlevelse fortsetter å øke.
Et nattserum med ekstra fordeler
Germaine de Capuccini utfører dermatologiske tester av produktene på sensitiv hud og kreftpasienter. Målet er å bistå kvinner under kreftbehandling til å gjenopprette sitt eget image og få tilbake selvfølelsen og selvtilliten.
I tillegg har Germaine de Capuccini et opplæringsprogram for sine ansatte, slik at de kan anbefale de beste skjønnhetsbehandlingene til pasientene.